Elektronisk dataudveksling online
Lad vores systemer kommunikere med hinanden
Succesrige projekter inden for digitalisering begynder normalt med en automatiseret forbindelse - for eksempel med en grænseflade mellem kunde og leverandør. På denne måde kan standardiserede meddelelser udveksles mellem hinanden - enkelt og automatisk. Denne proces er kendt som: Elektronisk dataudveksling (EDI).
EDI gør det muligt, at konvertere data som ordrer, leveringsnotater, fakturaer, ordrebekræftelser og meget mere til forskellige strukturerede og standardiserede formater og sende dem inden for få sekunder via forskellige kommunikationsstier. Vi kan udveksle data mellem jeres ERP-system og vores ERP-system - også på tværs af landegrænser. Dette eliminerer behovet for manuelt input, reducerer risikoen for fejl og fremskynder jeres processer.
Lad os se på et eksempel:
Efter at I har placeret jeres ordre i Würth Online Shoppen, sendes en e-mail med ordreoplysninger automatisk til jer. Dataene sendes i et struktureret format som txt, datanorm eller openTRANS-XML. Hvis jeres ERP-system er i stand til at håndtere sådanne data, kan I gøre jeres ordrer gennemsigtige i jeres eget system ved hjælp af EDI.
Har I en OCI grænseflade? Vi vil med glæde forbinde vores Würth online shop med jeres system. De nyttige funktioner i vores Würth-online shop vil stadig forblive fuldt funktionsdygtige: scannerindlæsning, tildeling af omkostningscentre, ajourført produktsortiment og meget mere.
- EDIFACT
- VDA
- XML
- SAP/IDOC
- Andre formater tilgængelige efter anmodning
- OFTP ISDN/TCP
- FTP
- GXS (GEIS)
- X.400
- HTTP/S
- SFTP
- AS2
- SMTP
- Mere på anmodning
Fordele
- Automatisering af dataudveksling
- Hurtig dataoverførsel
- Accelererede og gennemsigtige forretningsprocesser
- Høj datakvalitet uden manuel interaktion
- Reduktion af input- og håndteringsfejl
- Reduktion af omkostninger og indsats
- Maksimal gennemsigtighed
- Fleksibel tilpasningsevne til behov og markedsændringer
- Mere ledig plads til strategiske projekter
- Standardiserede processer
Würth Industrie Service GmbH & Co. KG indsamler og behandler de personlige data, som er oplyst i nærværende formular, til at behandle din forespørgsel. Bemærk venligst markeringen af de obligatoriske felter i formularerne. Lovhjemlen for behandlingen af de ufravigelige data er art. 6 stk. 1 lit. b i persondataforordningen, gennemførelse af (for-)kontraktlige foranstaltninger. Behandlingen af de data, som du har meddelt frivilligt, sker på grundlag af art. 6, stk. 1, lit. f i persondataforordningen. Herefter er en behandling tilladt, som er nødvendig til bevaring af vores berettigede interesser. Vores berettigede interesse består i at tage kontakt til jer, vores kunder, i at forbedre vores rådgivningskvalitet og i nemmere at kunne tage kontakt til jer i tilfælde af spørgsmål. De indsamlede data gemmes af os kun så længe, som det er nødvendigt til behandlingen af din forespørgsel samt til at tage kontakt til dig. De vil herefter blive slettet.
Supplerende oplysninger om databeskyttelse, især om din ret til information, rettelse, sletning, begrænsning af behandlingen, modsigelse og indsigelse, fremgår af vores databeskyttelseserklæring. databeskyttelseserklaering .